ABRUPTO

4.11.05


EARLY MORNING BLOGS 638

SIRVENTÊS

Do que sabia nulha rén non sei,
polo mundo, que vej’assi andar;
e, quand’i cuido, ei log’a cuidar,
per boa fé, o que nunca cuidei:
ca vej’agora o que nunca vi
e ouço cousas que nunca oí.

Aqueste mundo, par Deus, non é tal
qual eu vi outro, non á gran sazon;
e por aquesto, no meu coraçon,
aquel desej’e este quero mal,
ca vej’agora o que nunca vi
e ouço cousas que nunca oí.

E non receo mia morte poren,
e, Deus lo sabe, queria morrer,
ca non vejo de que aja prazer
nen sei amigo de que diga ben:
ca vej’agora o que nunca vi
e ouço cousas que nunca oí.

E, se me a min Deus quisess’atender,
per boa fé, a pouca razon,
eu post’avia no meu coraçon
de nunca já mais neun ben fazer,
ca vej’agora o que nunca vi
e ouço cousas que nunca oí.

E non daria ren por viver i
en este mundo mais do que vivi.

(Pero Gomez Barroso)

*

Bom dia!

(url)

© José Pacheco Pereira
Site Meter [Powered by Blogger]